Prosinec 2013

1. quiz

17. prosince 2013 v 12:22 | Admin
Takže, jelikož je tu nějak mrtvo, vyhlásím první quiz aby jste si alespoň zahráli. Vypravěč budu já, vy budete jen hrát. Napište mi do komentářů termín kdy se vám to hodí, navrhuji někdyo zimních prázdninách.

Sejdeme se na ulici v Kumo a budeme pokračovat přes náměstí postupně rozdám instrukce.

Fórum

9. prosince 2013 v 20:26 | Admin |  Vesnice
Dost bylo kostrbatých návštěvních knih! Zařídila jsem nám fórum (vrchní lišta -> Vesnice) takže Vás žádám aby jste se přihlásily a hurá hrát! Adresu vám dám i sem: http://ninja-world.blueforum.cz

Takže kdo bude chtít hrát nechť se tam přemístí je tam i přemístěný chat na domlouvání her.

Ryuu (CP)

8. prosince 2013 v 18:06 | Admin

Jméno CP: Ryuu
Člověk/Zvíře: Pes
Kdo to je, co je jeho úkolem: Ryuu je Dainým společníkem. Dai bez něj doslova nemůže žít a on na ni také dává pozor. Dai ho dostala před rokem.

Mateřská postava: Yotsuki Dai

Popis CP: Je to roční pes. I když bude dospělý, stále bude vypadat, jako štěně. Je hnědý a okolo tlamičky má světlý flíček. Má černé oči.

Yotsuki Dai

8. prosince 2013 v 17:43 | Admin
Jméno a příjmení: Yotsuki Dai
Věk: 10, 25.10. (Štír)
Hodnost: student akademie
Element: Fuuton
Klan: Yotsuki

Zvláštní znaky: modré vlasy. Modré oči, jedno tmavší než druhé.
CP: Ryuu

Mise a questy

7. prosince 2013 v 14:30 | Admin |  Reálie
Až bude víc hráčů, budou se pořádat takzvané questy a mise.
Mise budou několikadenní a otevřené, tedy že hráč si bude nezávisle volit jak zareaguje a vypravěč bude nezávisle na to jednat, tedy jednoduše řečeno Vaše volby budou ovlivňovat úspěch či neúspěch mise. Mise budou trvat třeba i několik týdnů.

Questy jsou tokové malé hry, jejiž děj bude předem dán a tak i konec, tedy například souboj s vypravěčem tady vytvořeným CP pro tento účel, u toho bude přesně dáno jak to bude probíhat, ovšem účinkující hráči o tom neudou mít ponětí jen vypravěči a Admin. tým (učitelé, Já, Jouninové) jinými slovy hru můžete ovlivnit jen z části, je předem dané jak dopadne a je tu hlavě pro to aby se někam posunul děj (pro to aby byl nějaký quest potřebujeme alespoň 4 aktivní hráče, nejlépe studenty), jinými slovy je to jako když píšete povídku, tedy já (jakožto její tvůrce) vím jak opadne a "osud" postav je tímto spečetěn, ale účinkující postavy o tom neví, pro ně je to svět. Takže my to připrvíme a vy to prožijete, během tohoto questu ani mise se nesmíte účastnit běžného chodu vesnice - jste na misi, v questu. Až skončí vrátí se Vaše postava do hry s příslušnou zkušeností z mise, questu.

Kontakty

4. prosince 2013 v 16:31 | Admin
Admin: raion.neko@email.cz

Yotsuki Tsubaki (uč. PvP); kitsu-chan@seznam.cz

Akamatsu Itsumi (uč. zN);

Vydávání misí

2. prosince 2013 v 17:06 | Admin |  Vesnice

Zde jsou všechny mise, vedené buď pro konkrétní osoby či volné.

Zatím nejsou žádné dostupné mise. (Mise budou až bude víc hráčů.)

Registr misí

2. prosince 2013 v 17:00 | Admin |  Vesnice
Zde můžou občané či jiné osoby (od hodnosti chunnin) psát do komentářů různé mise co je napadnou, mise musí být označena dle kategorie (E,D,C - výše už budu zadávat jen já) a popsána, tedy co se vlastně po onom ninjovy chce. Vyšší mise budu většinou vydávány konkrétním osobám.



Ichizoku Isha

1. prosince 2013 v 20:15 | Admin |  Evidence klanů
Z důvodu neaktivity Ayame, přidávám já.

Znak:
Jméno: Ichizoku Isha
Stav: Otevřen

Někteří členové klanu:
Vůdce: Isha Miako (matka Ayame)
Isha Ayame
Isha Akime (otec)

Kekkei Genkkai: Ano
Tajné techniky: /

Zvláštnosti: V klanu vládnou ženy.

O klanu: V tomto klanu nesou gen pro KG jen ženy od toho se odvíjí také jejich postavení, role v rodině bývají obrácené a i vůdcem klanu je žena, klan sídlí nedaleko nemocnice, doslova pár metrů, velký dům dává prostor velkému počtu lidí, kde kdo si sem smí přijít pro nějaké lécivo, rodina vede malou lékárnu na rohu sídla, které je samo jen o jednom patře zato ale dost rozlehlé se skleníkem s bylinami, jen jedno tu chybí a to cvičiště, proto členové klanu chodí cvičit na cvičiště vesnice. Klan v Kumo naní nijak dlouho původem je z písečné, a přišel až po založení Kumo, ale jeho členové jsou obyvately vesnice a dodržují její pravidla, protože poslední člověk který kdy pamatoval písečnou zemřel již před čtyřmi generacemi, na dnešní děti tedy nemá jejich původ žádný vliv, klan ale taký nepatří mezi klany urozené, jako Yotsuki nebo Nii, nýbrž je řazen jako ti ostatní. Klan se do Kumo přestěhoval během první ninja války. V rodině je velmi rozšířený element Dotonu, ale na každý ho má, dále pak Raiton - křížením s obyvateli Kumo. Všichni členové si musí hledat partnery mimo klan (což v jiných klanech podmínkou nebývá).

Sídlo: celý popis

Co dělat když si nechci přihlásit svůj klan? (Pomůcka k registraci)

1. prosince 2013 v 19:55 | Admin
V kolonce 'stav klanů' si vyberte jeden z klanů dle vysvětlivek a pak už ho jen napište do registrace, do kolonky klan, ale před tím si ještě přečtěte 'Přihlášení do klanů' ať víte jak to funguje. Vysvětlivky jsou pod seznamem klanů.


Přihlášení do klanů (Info)

1. prosince 2013 v 19:30 | Admin |  Evidence klanů
Takže ten nadpis znamená že když někdo přestane hrát, a bude v klanu tak ač postava která ten klan založila už bude neaktivní tak vy se do toho klanu můžete přihlásit a tím získat třeba jejich KG, takže to bude zajímavější, když bude v klanu vícero lidí. Podobně jako v klanu Yotsuki...no akorát teď jen napíšete jméno klanu do registrace, to zda se do klanu můžete hlásit či ne, bude v evidenci klanů, buď klan převezmete po někom kdo už nehraje a nebo se přidáte k někomu, s tím oním 'příbuzním' si pak domluvíte v jakém jsou Vaše postavy vztahu, takže za 1.) Se budete moct domluvit předem na spešl chatu.
A za 2.) Se budete moci jen tak k někomu, jehož klan není uzavřený přihlásit.
(Pakliže budete chtít do klanu do kterého se běžně přihlásit nejde tak si to domluvte s někým z toho klanu.)

Je to kvůli tomu že až tady bude hrát víc lidí (třeba i 20 nebo tak) tak by tady bylo moc klanů takže po určitém počtu registraci klanů uzavřu a prostě se budete přihlašovat k někomu (pro spestření hry).

šte mi svoje názory, jestli je to vymyšlené dobře, nebo máte nějakou připomínku či vylepšení?